مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 13:522022-07-16سياسي

فارس من| تبلیغات صدا و سیما اسلامی شود


کاربران سامانه «فارس من» اخیرا پویشی با عنوان «تبلیغات صدا و سیما اسلامی شود» را به ثبت رسانده و نسبت به نمایش موضوعات و مسائلی از قبیل تجمل گرایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، امروزه بخش عمده ای از محتوای آنتن صداوسیما به پیام های تبلیغاتی و آگهی های بازرگانی تخصیص یافته است.

تبلیغاتی که در بسیاری از آن ها صورتی از زندگی پر زرق وبرق و بیگانه با ارزش های دینی و عرفی جامعه ایرانی برای مخاطبان تلویزیون پخش می شود.

در صورتی که عموم مردم زندگی معمولی و ساده ای را تجربه می کنند و آگهی های بازرگانی نسبتی با واقعیت زندگی مخاطبان رسانه ملی ندارد.

  کاربران سامانه فارس من اخیرا پویشی با عنوان تبلیغات صدا و سیما اسلامی شود را به ثبت رسانده و نسبت به نمایش موضوعات و مسائلی از قبیل تجمل گرایی، زندگی لاکچری و تبلیغ مصرف گرایی ابراز نارضایتی کرده اند.

همچنین بکارگیری بانوان در تبلیغات بازرگانی و پخش موسیقی های نامناسب و حرکات نادرست بازیگران تبلیغ از دیگر موارد مطرح شده در این پویش است.

در متن این پویش آمده است: مدتهاست شاهد تبلیغاتی از صدا و سیما هستیم که موازین اخلاقی یا اسلامی را رعایت نمی کند! برای مثال: 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تبلیغات صدا و سیما اسلامی شود

فارس من| تبلیغات صدا و سیما اسلامی شود